Monday, June 7, 2010

KEGANASAN YAHUDI TERUS DIBONGKAR

Posting Kedua - 12.15

Perdana Menteri, Dato' Sri Najib Tun Razak mengemukakan usul kutuk serangan Israel di Dewan Rakyat sebentar tadi. Usul itu disokong oleh Timbalannya, Tan Sri Muhyiddin Mohd Yassin. Ada 15 ketetapan dalam usul PM. Ia secara langsung menyaksikan Malaysia mengutuk kekejaman dan kezaliman rejim Israel. Mereka yang kurang ajar dan bebal ini, kini mula membunuh aktivis kemanusiaan dunia. Israel perlu dihadapkan ke mahkamah dunia dan membayar pampasan terhadap tindakan mereka baru-baru ini menyerang, membunuh dan menganiaya sukarelawan dunia termasuk Malaysia. Kerajaan menyanjungi keberanian sukarelawan negara.

Posting Asal - 10.31 pagi

Malam tadi, RTM secara langsung membawa 12 sukarelawan daripada pelbagai NGO Malaysia ke Studio 1 untuk berkongsi pengalaman dan cerita mereka diserang oleh askar rejim Yahudi yang menyebabkan ada yang terbunuh dan cedera parah. Mereka berterus terang.

Daripada maklumat yang disampaikan, sudah pasti kita lebih jelas bagaimana askar rejim Yahudi itu membuat serangan 'kurang ajar' dan sanggup menembak para sukarelawan dari seluruh dunia yang membentuk 'semangat kemanusiaan' untuk membantu rakyat Palestin.

Pertama kali mereka menyerang tanpa memberi 'salam' dan menyebabkan penghuni kapal tertanya-tanya 'siapakah mereka ini' yang mungkin lanun yang mahu merampas kapal kemanusiaan itu. Sudah tentulah apabila diserang, penghuni kapal tidak duduk diam dan berbuat sesuatu untuk mempertahankan maruah mereka.

Daripada cerita yang dibawa malam tadi, selepas pergelutan berlaku beberapa askar rejim Yahudi ditangkap. Perbalahan timbul sama ada untuk mengikat mereka dan mengambil keputusan untuk membiarkan mereka bebas. Tidak hairanlah apabila ada peluang 'komando pondan' itu terus terjun ke laut untuk menyelamatkan diri.

Selepas itu, askar rejim Yahudi datang dan menembak penghuni kapal. Berlakulah pertumpahan darah yang mengiakan bahawa rejim Yahudi memang kejam termasuk sanggup membunuh sesiapa saja tidak kira Islam atau agama lain.

Menjadi hairan daripada futej televisyen antarabangsa menunjukkan seolah-olah penghuni kapal mencampak askar rejim Yahudi itu sedangkan apa yang berlaku sebenarnya mereka membuat lompatan katak bagi menyelamatkan maruah. Perrrrggghhh.

Satu lagi gambaran futej televisyen antarabangsa memaparkan seolah-olah penghuni kapal memukul askar sedangkan dalam perbualan malam tadi sukarelawan menyatakan bahawa ada tambahan visual yang menunjukkan berlakunya pemukulan.

Apa yang berlaku ialah penghuni kapal ingin mempertahankan diri. Itupun mengambil besi yang sudah dipotong untuk dibawa ke Gaza Palestin bagi membina hospital. Bukan satu senjata menentang sesiapa sepergi yang digambarkan oleh rejim Yahudi.

Inilah antara pembohongan rejim Yahudi yang ingin membela diri dan berusaha mempengaruhi masyarakat dunia bahawa mereka tidak bersalah sedangkan umum tahu merekalah penyangak nombor satu dunia yang gemar 'membaling batu sembunyi tangan'.

2 comments:

Wake UP! said...

Rejim Zionis tidak boleh dibiarkan berleluasa mengganas seperti teroris kerana merekalah sebenarnya teroris terbesar di dunia ini.

Lies by the Israeli terrorists.

waktongkol shah alam said...

hampeh...