Wednesday, April 7, 2010

MIC CALON HULU SELANGOR

Perdana Menteri, Datuk Sri Najib Tun Razak, mengumumkan bahawa calon MIC akan mewakili BN untuk kerusi Hulu Selangor.

Datuk Sri Najib yang juga Pengerusi BN mahu jentera BN untuk terus buat kerja dengan bersungguh-sungguh. "Jangan malas dan terus buat kerja." Semua buat kerja dalam semangat setiakawan.

Dalam pada itu, Presiden MIC, Datuk Seri S Samy Vellu, gembira dan terima keputusan itu seratus peratus. Beliau mengucapkan terima kasih atas kepercayaan Perdana Menteri itu.

Tepuk dada, tanya selera.

3 comments:

YANG GAMBI said...

Salan Dato' setuju dengan saranan dalam artikel ini...

Kepada penyokong/pengundi UMNO di Hulu Selangor perlu berfikir terbuka, jangan mengikut alunan rasa ketamakan dalam diri.... Kita perlu juga sedar, apakah UMNO hanya menghadapi p/raya di P94 sahaja ?

Kita perlu ingat, bahwa UMNO akan menghadapi p/raya yg lebih besar dan mencabar dalam PRU 13 nanti... apakah UMNO akan terus menerajui kuasa Melayu dalam kerajaan kalau tidak mendapat sokongan serta mandat dari sahabat-sahabat komponen dalam BN ?

Janganlah kerana rasa tamak itu menebal dalam diri kita, maka kita akan berdepan dengan kehilangnya setiakawan serta kepercayaan sahabat2 dalam BN sendiri.

UMNO sudah ada 2 wakil dari DUN dan 1 dari MCA, apa yg perlu digusarkan lagi.... teruskan perjuangan demi maruah UMNO-BN.

Anonymous said...

Najib had no choice but to place an MIC candidate to stengthen his 1Malaysia concept....however, to me that was a bad decision as MIC had lost its 'flavour' in Malaysian politics lately. If Samy Vellu resigns before the by-election and a young Indian face to stand under MIC/BN platform then that candidate stands a good chance of winning!

Melayu Pasir Gudang said...

Assalamualaikum....

Apabila selsai sahaja mendengar ucapan PM Najib di Konvensyen BN di Shah Alam baru-baru ini aku tiba-tiba hilang pertimbangan lalu menganggap PM Najib cakap tak serupa bikin,pengecut dengan Semi Value, tiada semangat kemelayuan, tiada perjuangan UMNO, Pengkhianat rakyat hulu selangor dan macam-macam lagi kerana marah PM Najib mengumumkan Kerusi P094 bakal di serahkan kepada MIC.

Setelah hampir 2 hari 2 malam aku berdukacita akhirnya aku akui dan akur bahawa PM DS Najib BIJAKSANA DALAM TINDAKKANNYA.

Kenapa aku tiba-tiba sahaja berpusing 360 darjah?.

Sila layari melayupasirgudang.blogspot untuk bacaan penuh.