Sunday, July 29, 2012

TIADA LOGO RASMI MERDEKA

Kenyataan Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan, Dato' Seri Dr Rais Yatim, dalam akaun Facebooknya iaitu Rais Yatim II:


"Tahun ini seperti tahun lalu, tiada logo rasmi melainkan logo 1Malaysia. Cuma temanya ialah 55 Tahun Merdeka - Janji Ditepati.

Bahan hiasan (artwork) yang dipaparkan setakat ini hanyalah paparan selingan bukan logo rasmi.

Akan ada beberapa bahan promo lain dipaparkan menjelang Hari Merdeka 31 Ogos dan Hari Malaysia 16 September."

(Dunia Tiger - Kenyataan ini akan menjelaskan kekeliruan yang timbul atau ditimbulkan oleh pihak tertentu).

2 comments:

Unknown said...

salam bro. gua ni org ats pagar. gua pengundi. gua rakyat. gua bg pendapat based on pendapat rakyat biasa. ni pendapat gua. harap bro dpt baca apa isyarat org atas pagar.

http://kasihantamlah.blogspot.com/2012/07/woiiii-rais-apa-punya-bingai-lah-logo.html

Unknown said...

Salam Tuan... Disini kami memohon masukkan link blog Warigh Nogori ke dalam senarai blog list Tuan dan untuk pengetahuan Tuan, blog hebat tuan telah pun kami senaraikan ke dalam blog list kami... Demi perjuangan, diharap Tuan dapat berikan kerjasama... TQVM.

Url blog kami: http://warighn9.blogspot.com/