Wednesday, December 28, 2011

BN TELUS, PEMBANGKANG BOLOS.

Ada blog menulisnya. Ada ruangan facebook turut mengutipnya.. Ini mengenai dakwaan pegawai pejabat TPM yang menerima sogokan daripada pihak tertentu untuk memudahkan mereka bertemu TPM. Ertinya, 'tidak payah beratur' dan boleh potong barisan. Betul ke?

AgendaDaily melaporkan TSMY berkata beliau sendiri membacanya di blog dan tidak tahu apa-apa mengenainya.

Namun kata Timbalan Perdana Menteri beliau akan menyiasat dakwaan blogger berkenaan bahawa seorang setiausaha sulitnya menerima sogokan.

"Saya akan melihatnya. Saya akan meneliti apa jua yang dikatakan mempunyai kaitan dengan saya. Tapi sekarang saya tak akan mengulas lanjut tentang ini," katanya.

Beliau menyatakan demikian kepada wartawan di kampus Universiti Teknologi Mara (UiTM) di Puncak Alam Selasa ketika diminta mengulas tulisan blogger Whistleblower 771 bahawa setiausaha sult berkenaan menerima lebih RM100,000 sebulan.-27/12/2011.

(Renungan Rimau : Siasat untuk mengetahui kebenarannya bukan perkara asing dalam UMNO dan BN. Malah ada yang didapati bersalah atau dilihat terpalit segera diminta mengundurkan diri atau automatik terus tergelincir dari pimpinan parti. Dalam parti pembangkang, bukan saja pemimpin itu terus menegak tetapi yang anehnya perundangan negara dipersalahkan. Malah ada yang menggalakkan demonstrasi menegakkan benang yang basah. Alahai).

No comments: