Monday, April 30, 2007

TOK ALI : PERPADUAN KUNCI KEMAKMURAN



(Timbalan Ketua Editor TV9, Lokman Hamidi, merakamkan gambar Datuk Seri Mohd Ali Rustam ditemuramah oleh krew TV9 pada hari pengundian Pilihanraya Kecil Ijok 28 April lalu. Turut kelihatan ialah Naib Ketua Pemuda, Sdr Khairy Jamaluddin)




(Datuk Seri Mohd Ali Rustam menunjukkan email yang diterima kepada penulis di Rumah Melaka di Kampung Jaya Setia, Ijok)

Bagi Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Mohd Ali Rustam, kejayaan Malaysia menjadi sebuah negara aman dan stabil ialah kerana perpaduan kaum. Ia adalah kunci kepada kemakmuran negara ini. Perpaduan yang kukuh adalah formula terbaik untuk mengekalkan kestabilan politik dan ekonomi. Tanpa perpaduan maka akan berlakulah syak wasangka yang membawa kepada malapetaka di negara ini.

Semua rakyat di negara ini perlu memastikan perpaduan terus kukuh dan subur walau apapun terjadi bagi memastikan Malaysia ini sentiasa selamat. Rakyat Malaysia wajib mempertahankan perpaduan itu.

Datuk Seri Mohd Ali yang juga Ketua Menteri Melaka menjelaskan banyak perkara yang dilakukan di Melaka mendapat sokongan daripada semua bangsa. Mereka mengetahui apa yang dilakukannya demi untuk kepentingan rakyat keseluruhannya.

No comments: