Wednesday, May 9, 2007

BERSANTAI BERSAMA BETTY BANAFE


(Gambar oleh Star Online)

Jika anda ingin bercuti bersama pelakon dan penyanyi pujaan ramai, Betty Banafe, ke Vietnam, Jun ini, segeralah membuat tempahan dengan pejabat jualan EastQabillah Travel & Tours Sdn Bhd di Shah Alam.

Tempahan tiket boleh dibuat menerusi nombor telefon 03-5513 9977 dan bercakap dengan Nurziziey. Cuti selama lima hari empat malam bermula 26 Jun ini berjumlah RM1,888.

Dalam program bercuti dengan Betty Banafe, peserta akan dibawa melawat tempat-tempat menarik dan pelbagai aktiviti disediakan termasuk pertandingan menyanyi dan bergambar bersama penyanyi pujaan itu.

Jangan lepaskan peluang untuk membeli-belah di sekitar Kota Vietnam yang menjanjikan kepuasan kepada anda.

Pakej percutian itu termasuk : 1) Tiket penerbangan pergi balik bersama AirAsia. 2) Penginapan 4 malam di hotel pilihan. 3) Tempat-tempat lawatan sekitar Vietnam. 4) Bayaran cukai lapangan terbang, tips untuk pemandu pelancong dan pemandu bas.

(Nota: * Caj tambahan akan dikenakan semasa waktu puncak. * Harga tertakluk kepada perubahan tanpa sebarang notis awal. * Berdasarkan Terma dan Syarat.

4 comments:

ahm said...

datuk,
i like the photo so much... she's whoolopcious... ubat power the one you showed me last week ade lagi ke..

ibrahim yahaya said...

Sdr Ahm,

Ada banyak, telefon saja. Akan segera dihantar.

Betty Banafe adalah antara gadis tercantik di Malaysia. Marilah bersama Betty yang jelita. Segeralah tempah pakej ke Vietnam.

ahm said...

antar perkara ynag paling tragis ialah apabila boleh dilihat tetapi tak boleh disentuh.

ibarat melihat cake di dalam counter kaca display. boleh dilihat tapi tak boleh dijamah... meleleh air liur....

ibrahim yahaya said...

Sdr Ahm,

Ini sudah masuk zon lain.
Saya bimbang kalau makan ubat power, maka bertambahlah keinginannya.

Namun begitu, ubat power ini baik untuk peredaran darah. Apabila darah mengalir secara baik, maka seluruh anggota akan bergerak dengan baik. Selamat mencuba.