Saturday, August 11, 2007

SELAMAT PENGANTIN BARU JEN DAN STEVE


(Gambar dari blog Rusdi M)

Saya mengambil kesempatan ini mengucapkan Selamat Pengantin Baru kepada Jen dan Steve di atas perkahwinan mereka pada 22 Julai lalu. Jen adalah anak kepada rakan saya, Rusdi Mustapha dan isterinya, Marion. Saya terkilan tidak dapat menghadiri majlis perkahwinan itu kerana menjalankan tugas di luar kawasan.

Turut hadir di majlis perkahwinan itu ialah Timbalan Perdana Menteri, Dato' Sri Najib Tun Abdul Razak dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor serta Menteri, Datuk Seri Aziz Shamsuddin dan isteri. Semoga kekal ke anak cucu.

(nota: Saya mohon maaf kepada my bro, Rusdi, kerana tidak menghadirkan diri. Gambar di atas kelihatan warikh saya amat kacak dengan baju Melayu dengan isteri, anak, menantu dan keluarga besan.)

No comments: