Friday, August 20, 2010

SRY ANGRENI MENINGGALKAN KITA

KUALA LUMPUR : Bekas wartawan sukan Utusan Malaysia, Sry Angreni Mohd. Zet (gambar) meninggal dunia akibat pendarahan dalaman di kepala selepas terjatuh ketika menghadiri mesyuarat di pejabat Amanah Raya Berhad, di sini petang semalam.

Allahyarham yang berusia 42 tahun dimasukkan ke Unit Kecemasan Hospital Kuala Lumpur (HKL) kira-kira jam 3 petang dan menghembuskan nafas terakhir pada jam 7 petang.

Menurut rakannya, Norzie Mohd. Khasbie, Allahyarham yang bertugas sebagai pegawai perhubungan awam di syarikat Amanah Raya Berhad menghadiri mesyuarat di pejabatnya kira-kira jam 2 petang sebelum dia tiba-tiba terjatuh.

"Dia kemudian dikejarkan ke HKL. Pihak perubatan berusaha memberi rawatan pernafasan, namun pendarahan dalaman di kepalanya yang didapati telah lama berlaku menyebabkan Allahyarham tidak dapat diselamatkan.

"Pemergian Allahyarham merupakan satu kehilangan besar keluarga Utusan Malaysia. Allahyarham seorang yang sangat aktif berpersatuan dan pernah menjadi Exco Persatuan Penulis-Penulis Sukan Malaysia (SAM)," katanya ketika menziarahi jenazah Allahyarham di HKL malam semalam.

Allahyarham meninggalkan seorang suami dan tiga orang cahaya mata.

Menurut Norzie, Allahyarham yang menetap di Puchong akan dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Gombak tengah hari ini.

(Renungan Rimau : Semoga rohnya ditempatkan bersama orang-orang yang soleh. Al-fatihah)

1 comment:

Anonymous said...

Alfatihah, mari kita ramai-ramai berdoa agar Allaharyam diletakan bersama orangg berimaan dan solehah, Amin.