Wednesday, February 13, 2008

PARLIMEN DIBUBARKAN HARI INI

Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi, sebentar tadi mengumumkan pembubaran Parlimen mulai hari ini. Yang Dipertuan Agong telah menandatangani pengisytiharan pembubaran ini.

3 comments:

Anonymous said...

macam mana rakyat nak sokong atau percaya? suka sangat membohong. sekejap kata tak bubar, tiba-tiba bubar... munafik tu. sebagai ketua kerajaan kena la jaga skit perangai. kata tu imam hadhari. jadi contoh yang baik kepada anak2 dan cucu2. buat malu melayu jer..

aku dah fedap.

Anonymous said...

betullah. apa salahnya jawab kat pemberita "tunggulah pengumuman yang akan saya buat esok." lepas tu jalan terus, tak payah nak susah-susah jawab soalan pemberita lagi. pemberita ni, pm jawab ke tak, dia akan buat spekulasi jugak...

x-pemberita

jauhhhh said...

nampak sangat susah nak buat decision. nervous.