Thursday, February 21, 2008

SAYA BERHENTI MENULIS SEKETIKA...

Saya akan berhenti menulis untuk seketika.....

Saya akan bertanding di kawasan......

.....SAMBUNG SEMULA JAM 3.50 PETANG


Apabila saya menulis entry di atas, ramai "kawan-kawan" yang menelefon bertanyakan adakah apa yang ditulis itu benar atau sebaliknya. Atau hanya sekadar melepaskan tension atau testing the water.

Bagi yang mengenali saya, sudah tentu mereka akan berusaha mendapat pengesahan bahan yang ditulis. Itulah kekuatan blog. Pembaca boleh percaya bahan itu walaupun ia tidak betul. Oleh itu, berhati-hatilah ketika menulis. Menulislah perkara yang betul.

Namun untuk meredakan keadaan, entry di atas sekadar mengingatkan jenaka seorang sahabat ketika pertemuan kami di Majis Makan Tengahari yang dianjurkan oleh Sdr Syed Anuar Ali daripada AmBank di One Bangsar, baru-baru ini.

Sahabat bertanya kepada saya jika hendak bertanding, beliau ada kawasan yang sesuai.

Apabila ditanya kawasan mana, beliau menjawab, "kawasan lapang". Itu je.

Bagaimana KuNadzri? Kelakar ke tidak?

Hebat blog, baru perasan semalam (itupun disampaikan oleh RH) dan mula membaca penulisan saudara malam tadi. Kreatif dan kelakar. Teruskan menulis, terutama mengenai masjid-masjid lama di negara ini. Puan guru kan ada disebelah.

2 comments:

Narsha J. Fedders said...

Salaam.

I feel honoured to be blog hopping here. :)

Walaupun berjiran, terasa jugak "bahangnya" nak election ni.

All the very best.

:)

ibrahim yahaya said...

Sdr Nadh,

Tq. Pls visit me again.

Cheers.