Monday, February 23, 2009

JJ KETUAI MEDIA PRIMA?

Bekas Ketua Pengarang Utusan Malaysia, Datuk Johan Jaafar, disebut-sebut akan mengepalai Kumpulan Media Prima.

Kumpulan Media Prima memiliki TV3, NSTP dan Big Tree.

Media Prima adalah kumpulan publisiti terbesar di negara ini dan sudah tentu menguntungkan jika sesiapa 'amat baik' dengan boss besar baru itu. Apatah lagi menjelang pemilihan UMNO akan datang.

Ejen kenit memberitahu DT perlantikan itu akan diadakan tidak lama lagi.

Selamat bertugas.

11 comments:

Jed Yoong said...

ha ha ha ha ha
got me there
ha ha ha ha ha ha ha
i thought our MP Rompin will become a journalist ha ha ha ha ha
and stop hanging out at cigar bars...
ha ha ha ha ha ha
good one! tks. much needed "joke".

Husin Lempoyang said...

Ana dulu sudah lama terkejut. Ana ingat masa JJ sarankan UMNO perlu bersih.

JJ yangini boleh cakap dan dia tak ada pegang orang punya jembon jembon.

ibrahim yahaya said...

Sdr Jed,

Ha ha ha ha ha ha.

So many JJ in this country la.

Now, so many KJ also. ha ha ha.

But....only one DIY. not... do it yourself ya.

ibrahim yahaya said...

Sdr HL,

Ini JJ, bijak orangnya. Pandai menulis dalam bahasa Malaysia dan berkarya dalam bahasa Inggeris. Suka membaca buku dan boleh digelar "Larry King" Malaysia. Tabik spring.

Sekarang ni...jual unta lebih baik daripada jual suratkhabar. Perrrgh.

Anonymous said...

Kenapa kalau JJ yang duduk Rompin tu tak layak ke?tak kenal maka tak cinta..siapa yang nampak dan betul betul tahu yang dia pegang jembon jembon..tarak baik tuduh tuduh..fitnah..orang suratkhabar dan media pun main fitnah jugak ke?macam sama je dengan orang politik..takde beza..

u_know_me said...

belasah la datuk...JJ pun JJ la... tapi ni cerita panas saya dengar, bos datuk kena tangkap basah betul ke? datuk tau la bos mana yang saya maksudkan......

hezryklfm.blogspot.com said...

Salam DT,

TAHNIAH AWAL UNTUK JJ!!
J O H A N J A A F A R

Sebagai orang yang di segani dalam bidang kewartawanan, pastinya ada ilham yang lebih baik untuk DJJ mengemudi MP dengan lebih baik.

Nama pun dah JOHAN!!!


p/s - Luncai sedang kaji apa persamaan JOHAN JAAFAR DAN JAAFAR ONN...

burungjantan said...

siapa kah orangnya yang jadi agen kenit itu, dato'?

KGB? CIA? MORSAD? Atau Hindraf?

APPLE PIE said...

salam dato,
media prima boleh tayangkan filem-filem seperti little house on the praire ker...

MUMMY ROKIAH said...

Tahniah Dtk Johan Jaafar,
Dia ada lobi sesipa ke?
Apasal tak letak Zam Maidin?
Ini agenda Najib ke?

Ryzal said...

Assalamualaikum,
Jika betul JJ, habis apa salahnya...Whats wrong with him. He is like us. well..no big deal.
Bukankah kita memerlukan ramai orang yang hebat dalam kewartawanan dalam media sekarang untuk melawan gerakan media pihak pembangkang.
Saya rasa dia boleh!