Friday, January 9, 2009

DOA UNTUK SHARLINIE



Hari ini genap setahun kehilangan Sharlinie.

Marilah kita berdoa agar adik Sharlinie sentiasa dilindungi Allah SWT.

9 comments:

Fazrulls said...

Salam,

Dimana Sharlinie, tak sangka poster yang tertampal di tepi2 jalan..di dewan2 di pagar2... telah juga berusia setahun...

ibrahim yahaya said...

Sdr Fazrulls,

Masa tidak menunggu kita. Penuhilah dengan perkara-perkara yang berfaedah dan menguntungkan bangsa. Hentikan perbalahan sesama bangsa. Hari ini, sudah hari kesembilan bulan ini. Bulan depan kita menjengok Februari.

Anonymous said...

semga dia selamat
amin2

bungaraya said...

Jika dendam, hasad dengki, bongkak ilmu bermain dijiwa, perbalahan jarang dapat dihindar. Melayu ni pintar, tapi kadang tu bodoh bangang.

Anonymous said...

Saudara,

Tahniah atas kejayaan saudara dalam memperjuangkan IJN tempohari.

Perjuangan kita kali ini ialah untuk membantah sekeras-kerasnya pembangunan KLIA@EAST di Labu oleh Sime Darby dan Air Asia. Ini adalah satu percubaan untuk "membunuh" KLIA di Sepang yang dibina oleh YABhg Tun Dr Mahathir Mohamad. Tun Musa Hitam sebagai pengerusi Sime Darby ingin menggagalkan semua legasi Tun Dr Mahathir. Saya harap saudara boleh melawat blog saya iaitu http://simedarbywatch.blogspot.com. Saya telah memaparkan logo "No to KLIA@EAST". Saya harap saudara akan juga menggunakan logo itu di website saudara. Terima kasih.

Din

Anonymous said...

salam.

pihak Polis disalahkan diatas kehilangan Sharlinie.sebenarnya mereka tidak boleh disalahkan 100peratus.saya percaya pihak Polis mencuba sedaya upaya mereka tetapi perlu diingat yang penjenayah selagi mampu mereka tidak akan mahu ditangkap.penjenayah semakin licik.

apapun,kita doakan agar Sharlinie selamat dan dilindungi Allah SWT.

Anonymous said...

Salam Datuk...
Masa berlalu terlalu cepat. Tanpa disedari kehilangan adik Sharlinie telah pun menjangkau masa setahun. Entah apalah khabar beritanya. Entah hidup entahkan mati. Entah makan entahkan tidak. Ya Allah Kau lindungilah adik Sharlinie walau di mana saja dia berada...

Anonymous said...

kasi menyayat hati ini benar2 menguji kita. mari la kita sama2 membantu mengurangkan gejala jenayah yang berleluasa di negara kita

frm http://n5tandek.blogspot.com

KME said...

Datuk Tiger,

Hari saya terguris setiap kali terlihat gambar Adik Sharlinie.

Apalah nasibnya?