Sunday, April 6, 2008

RAJA AHMAD SEORANG BLOGGER

Adun Kubu Gajah, Datuk Raja Ahmad Zainuddin, kini seorang blogger .

Selamat menulis.

12 comments:

awangsulungmerahmenyala said...

salam tok rimau.tak gi pesta buku ke?

Raja Ahmad tulislah mengenai bola iyer.mcm mana nak majukan bolasepak di Malaysia nak mengembangkan bolasepak Perak.takyah lah kome nulis hal-hal politk nih.teman nengok kome pun sup sap sup sap hal-hal politik nih.idak pun kome nulis lah macammana nak dapatkan permit teksi dengan lori mcm mana nak jadi usahawan ke?hah....

ehhh....mat kome nih zaman sekolah rajin ke buat karangan?bukan kah kome yang disuruh buat tajuk mencari jalan pulang kome pi hentam buat tajuk mencari teman pulang.mat mat mat.....

Anonymous said...

sdra,

dulu kawan2 raja ahmad panggil blogger 'penipu, goblog, monyet.' hari ni apa macam? orang politik dah lama jadi blogger, tapi semua orang tak peduli. tiba2, orang politik umno pun jadi blogger. sebenarfnya mereka bukan blogger. mereka ni penjaja propaganda aje...

musa

ibrahim yahaya said...

Sdr Awang,

Saya setuju agar Raja menulis mengenai perkembangan bolasepak negara. Apakah punca sebenar yang menyebabkan kemerosotan sukan nombor satu negara. Orang ke, duit terlalu sikit atau banyak ke, pemain lembik ke atau faktor lain.

Anonymous said...

Sdra,

Saya singgah juga di blog Dr Khir dan Ali Rustam tapi belum lagi ke blog Raja Ahmad.

Saya harap saya tidaklah merasa seperti membaca BERITA HARIAN atau membaca UTUSAN MALAYSIA sepertimana yg saya rasakan apabila membaca blog Dr Khir dan Ali Rustam, jika singgah ke blog Raja Ahmad nanti.

Adnan M

epain said...

aku dah pg tgk...

oklah jugak...cara raja ahmad ialah dgn menunjukkan menifestasi kerajaan tetapi cara sedikit santai...

tak terlalu sangkut dgn term yg hanya org tertentu shj paham....

lebih kpd menunjukkan bahawa dia bukan yb 5 tahun sekali...tak tau lah kalau gbr n story tu semua stok story...

anon...aku sekang ni tgh teruja nak tunggu datuk zainuddin maidin pulak buat blog...

dulu dia yg plg beriya anti bloggers...kalau dia bukak jugak...gerenti aku kow2 hentam dia...

mr tiger...jgn marah ha...i tau u pernah kerja dgn dia....tak semestinya dia ok...

norizan sharif said...

Selamat datang ke dunia "goblok"!

ibrahim yahaya said...

Sdr Adnan M,

Baca blog takkan sama macam membaca BH atau UM.

Maksud saudara sokong kerajaan? Sudah pasti, mereka pemimpin UMNO dan BN.

ibrahim yahaya said...

Sdr Epain,

Hentam membina ya. Jangan belasah sampai masuk dalam lumpur. Itulah risiko membuka blog. Apa nak buat.

ibrahim yahaya said...

Sdr Epain,

Hentam membina ya. Jangan belasah sampai masuk dalam lumpur. Itulah risiko membuka blog. Apa nak buat.

ibrahim yahaya said...

Sdr Nobisha,

Ya. Go to block = goblok.

Amacam kerajaan negeri baru?

Teruskan usaha mendapatkan master.

Kulim...... said...

Mana2 pun hari ni sibuk dengan blog.....dulu ada yang kutuk dn hentam,kini terpaksa menelan kata2 lampau.....itu sudah biasa.tapi bab blog raja ahmad ni.....sesuatu yang menarik dan bagus.pasai apa?sebab dia berada dalam semua senario dan jgak keluarga....bola, plitik,kenderaan dan mcm 2 lagi.so kita bagi la sokongan...jgn hanya pandai hentam tak tentu hala...habuk pun tak dak...

Anonymous said...

PAKAT PAKAT LA LAYARI BLOG KAMI www.janjidikota.blogspot.com