Wednesday, May 7, 2008

MUDA SEORANG BLOGGER HIBURAN

Sahabat saya, Muda Mohd Noor, ialah seorang blogger.

Tetapi minatnya berbeza dengan orang lain.

Beliau berminat dalam dunia hiburan.

Baginya, HIBURAN SEMATA-MATA. Bagusla tu, menghiburkan rakyat.

Blognya boleh dilayari di http://www.mudafriend.com .

Selamat menulis.

5 comments:

abe MIE 'TERJAH' said...

salam...

blog apa nie...playboy ke?

gambar seksi fasha adalah... kenapa dia jadi begitu... tapi saya pernah interview dan jumpa fasha (hampir 4-5 tahun lepas masa jadi wartawan) dia memang seksi gila....kalau dia jadi special girlfriend saya, saya suruh dia tutup body dia takut cemburu...

saya masih ingat seorang kameramen india senyum kat saya...posing dia masa dalam filem pertamanya fuh seksi gila... 'BALACK MARIA'- arahan ambri khailani... budak kru-tak payah kata, tak berkelip tengok fasha..

masa tu, azhar sulaiman jadi abang fasha...yg lain dah lupa dah...

ramai juga budak2 kamera ulang alik ke tandas... (sendiri ingatlah budak bujang katakan)

apapun, fasha budak baik. dia layan saya pada hari pertama lakonannya dengan baik... pada masa tu dia tak ada kawan katakan budak baru...

lepas tu, jumpa kat office aziz osman, taman melawati kalau tak silap, fasha layan dengan baik... cakap pun sopan...

loni dia tak ingat kot kat saya...

Anonymous said...

salam sejahtera,
awang dah jengah.agak menarik muda kreatif membuat kelainan pada arena blog yg semakin bercambah dan rasanya akan lebih bercambah melebihi cendawan selepas hujan.blogger perlu bijak serta kreatif mencari sesuatu yg lain supaya pelawat sentiasa akan melawat,hingga akhir nanti kau tetap jadi pujaan....mcm dunia tiger.insyallah doa awang kepada rakan2 mahupun dr pembangkang atau yg terbungkang.kawan2 jgn lawan nanti kena rotan(pinjam kata2 dj bob suria fm).maju jaya untuk semua bloggers.

ibrahim yahaya said...

Sdr Abe Mie,

Wah, pakar mengenai artis nampaknya.

Muda ingin memberikan alternatif kepada pembaca untuk memilih bidang hiburan selepas "penat otak" dan pening kepala membaca terlalu banyak blog politik. Ada yang merapu dan ada juga yang membelasah entah apa-apa.

ibrahim yahaya said...

Sdr Awang,

Setiap blogger adalah pembaca setianya. Seperti DUNIA TIGER yang sentiasa dikunjungi oleh AWANG, NOBISHA, BUNG KARNO, ABE MIE, FARZAIN, WAK, EPAIN, KULUPBANA, RIZAL HASHIM, LEKLOOK, SU-KJ, AHM, BUDIN, BENSUBANG, ABANG PUTRA, EBI. Adakalanya sifu DATUK AKJ, ROCKYBRU, KAK TEH, FUDZAIL dan ramai lagi kawan-kawan lama serta baru.

. said...

Wah, makin bertambah mudalah MUDA!