Saturday, November 8, 2008

KHIR TIDAK MAHU JAWATAN KERAJAAN

Ini janji Datuk Seri Dr Mohd Khir Toyo.

Katanya jika terpilih sebagai Ketua Pemuda UMNO Malaysia beliau tak mahu sebarang jawatan dalam kerajaan. Ini dinyatakan oleh bekas Menteri Besar Selangor itu pada wartawan di Sungai Besar pagi ini.

Dr Mohd Khir hanya mahu bergerak diperingkat bawah bersama barisan Pemuda UMNO untuk mantapkan parti.- AGENDADAILY.

(Renungan Rimau : Bagusla tu tidak mahu pegang jawatan dalam kerajaan. Ada orang, belum jadi pemimpin sudah minta pucuk pimpinan memilih mereka menjadi pengerusi anak syarikat kerajaan. Apabila menjadi pengerusi, maka semua belanja ditanggung oleh GLC termasuk membawa anak isteri berjalan-jalan ke luar negara. Apa punya orang daah.).

2 comments:

Anonymous said...

Datuk,

"Apabila menjadi pengerusi, maka semua belanja ditanggung oleh GLC termasuk membawa anak isteri berjalan-jalan ke luar negara. Apa punya orang daah.)."


HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA
Ramai pembesar2 macam tu...
HA HA HA HA HA HA HA HA HA

rayliew said...

Bukannya semua orang berpendirian sedemikian..ramai juga yang meminta setelah mendapat jawatan tinggi dalam parti...kononnya untuk melicinkan tugasan berkhidmat kepada parti..budaya pentingkan diri tidak harus dipraktikkan dalam parti..sepertimana yang dilakukan oleh bekas pemimpin negara TAIWAN yang telah ditangkap kerana penyelewengan peruntukan kerajaan..