Wednesday, November 5, 2008

TONTONI WAWANCARA KHAS DI TV2

Ikuti wawancara khas bersama Timbalan Perdana Menteri, Dato' Seri Mohd Najib Tun Razak, yang juga Menteri Kewangan mengenai PAKEJ RANGSANGAN FISKAL di TV2 malam ini, jam 9 malam.

Selamat Menonton.

5 comments:

anakPakWan said...

sorry tak tengok tv..sebab tv dah 3 biji aku buang dari tingkat 5 flat aku,sebab tak tahan tengok muka dollah,geram.ramai jiran-jiran aku,tahu cerita kenapa aku buang tv,dan mereka dah cap aku GILA.

Pak Brata said...

TOK TIGER.

Nak tonton masing2 punya hak le.Kalau sampai nak buang tv alahai anakPakWan....lu punya suka la...........lu fikir sendiri la.

Marah nyamuk lu bakar kelambu la.

GuruBashid said...

Saya menontonnya. Dan apa yang dapat saya katakan saya sangat berpuas hati dan bersyukur. Semua soalan dapat dijawab dengan serius dan meyakinkan. Beliau menjawab apa yang sepatutnya dan beliau sendiri memahami akan jawapan-jawapannya. Tahniah dan syabas DS Najib.

Abol Joe said...

Setelah menonton penjelasan dari TPM, saya rasa ia jelas dan berterus terang bagi niat dan hasrat memastikan ekonomi negara berdaya saing.

rayliew said...

Satu program yang bernas dan informatif...diharapkan program ini dapat dibuat siaran ulangan dan diterjemahkan dalam bahasa Inggeris, Mandarin dan India...
Juga disarankan supaya penjelasan dasar-dasar kerajaan yang diumumkan dapat diperjelaskan melalui program sedemikian... sejajar dengan Kenyataan Menteri Penerangan untuk menjadikan RTM1 saluran informasi yang cepat dan tepat....Saya yakin RTM BOLEH!