Monday, August 25, 2008

PILIHANRAYA KECIL PERMATANG PAUH (1)





5 comments:

TINTABIRU said...

Salam Datuk,
Meriahnya Pilihanraya PP dengan poster-poster yang menarik dan meriah. Namun disebalik perang poster ini cuba hayati maksud tersirat dan tersurat disebalik poster-posterini. Tapi POSTER BN juga menjadi pujaan hatiku...

ibrahim yahaya said...

Sdr Tintabiru,

Salam kembali.

Ada seorang sahabat yang memberi cadangan kepada saya agar poster, buntings, risalah atau apa saja bahan sebaran BN menggunakan warna yang lebih menarik dan kreatif tanpa terikat kepada warna biru. Ini untuk bersaing dengan poster pembangkang yang lebih berwarna-warni dan lebih kreatif.

daddy-wafiah said...

Salam Datuk Tiger,
Lama saya tidak bersantai di blog Datuk,cuti rehat dengan isteri dan anak:}...meriahnya suasana berkempen.macam raya lah plak..yang penting semangat kita di medan tempur tidak pernah hilang..selamat berjuang jentera BN yang gagah berani dari ancaman pembangkang...

ibrahim yahaya said...

Sdr Daddy-wafiah,

PRK Permatang Pauh adalah satu peristiwa penting dalam politik tanahair negara. Kecil tetapi besar. Ia juga menjadi perhatian seluruh dunia terutama golongan yang berkepentingan. Itulah PP.

Peristiwa ini bukan mengenai isu penubuhan kerajaan atau menuju Putrajaya tetapi mengenai pemilihan seorang manusia bernama Anwar Ibrahim dan kaitan dengan politik Melayu, Cina dan India di negara ini. Kita tunggulah.

optional said...

Dengar hari tu ada yang mengeluh tentang Permatang Pauh, tapi masih ramai yang mengundi PKR. Jangan lah mengundi semata2 sebab simpati ke apa ke, dulu PKR dekat situ pun buat apa2 sangat, masih ada yang mengeluh.