Monday, August 25, 2008

PILIHANRAYA KECIL PERMATANG PAUH (3)






(Gambar oleh MKS)

12 comments:

abe MIE said...

http://pkrpasdap.blogspot.com

biar PP menjadi medan dan bukti yang Anwar disingkir oleh mereka yang bencikan pemimpina yang begitu ego dan berlagak serta pemimpin zionis.

kalau BN kalah macam kejadian pr 2008 yang lepas, tak tahu apa nak cakap.

ibrahim yahaya said...

Sdr Abe Mie,

Sama-samalah kita tunggu keputusan malam ini.

Malam tadi, kedua-dua parti berusaha untuk mendapatkan undi daripada pengundi yang mahu membuat pilihan terbaik. Pilihan calon yang memperjuangkan kepentingan agama, bangsa dan negara. Yang taksub, tidak boleh diubah lagi.

Ada hikmah dengan segala yang berlaku pada pengumuman malam ini. Allah SWT mengetahui segala-galanya. Yakin dan percayalah.

(pagi 26 Ogos 2008)

daddy-wafiah said...

Assalamualaikum bro tiger,
Mudah2an segala yang dirancang dan dilaksanakan semasa berkempen di permatang pauh membuahkan hasil..kebenaran tetap mengatasi yang batil.apa yang penting hari ini dan pada saat ini, pengundi membuat pilihan yang bijak dan tepat. jangan kerana taksub atau terpengaruh dengan janji manis, sanggup biarkan masa depan generasi kita hancur dan hilang haknya sebagai warga Malaysia yang merdeka. Merdeka!!!!

buttercity said...

Bye-bye BN..

buttercity

amirul said...

Salam Tok Tiger,

Meriah sungguh poster2 PRK? Penat berkempen ke? Terima kasih kerana berkongsi. Semoga hari ini jadi penentu bagi DSAI. Tunggu dan lihat siapa yang kena? Semoga warga PP buat yang terbaik. Demi masa depan mereka juga... Wallahualam...

2RRUN said...

MERDEKA DARI PENGGANGURAN,JENAYAH & RASUAH.... elok benar lah tu...awak tu yang menggangur, awak yang buat jenayah dan raja rasuah... memang awak akan merdeka dari semua tu, tu la pasal hang berabis-abisan nak undi kami..hmmm, molek sungguh!!!

ibrahim yahaya said...

Sdr Amirul,

Salam kembali.

Saya nampak PKR mempunyai banyak poster, banner, buntings, placard dan billboard di sana sini. Mungkin mereka berbelanja banyak untuk memenangi PRK ini. Ada juga banner daripada bahagian PKR di seluruh negara yang menyokong calon mereka. Ada juga saya lihat poster pos petugas PAS yang diletakkan di pagar kubur. Rasa pelik pulak banner pos petugas di kubur. Petugas untuk jaga apa?

ibrahim yahaya said...

Sdr 2RRUN,

Marilah merdekakan otak kita daripada keributan ceramah PRK Permatang Pauh. Merdeka, merdeka, merdeka hujung bulan ini. Bulan depan sudah puasa, lepas raya, lepas itu boleh pi cuti. Cuti kat mana? Permatang Pauh? Arrrghhhh.

2RRUN said...

Salam Tok Rimau,
Insyaallah tok...
Demi kemerdekaan ini,kami gadaikan nyawa dan badan untuk mempertahankannya agar anak-anak dan cucu-cucu kami dapat menikmatinya kemudian hari kelak.

amirul said...

Salam Tok Tiger,

Petugas itu untuk jaga kubur barangkali...yang peliknya duit apa yang depa pakai untuk berkempen dan ceramah sana-sini? Dana dari mana tu? Sape yang sponsor? Dah le jadi penganggur? Ejen kenit Tok Tiger tak siasat ke?...Wallahualam...

Husinjugak said...

Kemeriahan poster dan banner pilihanraya hanya setakat hari ni saja. Start esok PP akan meriah dengan sampah-sampah yang terdiri daripada poster dan banner pulak...Selalunya macam tulah...

optional said...

Semua patut dapat lebih berfikir dengan lebih baik. Selama ni Anwar ada dalam kerajaan dulu pun bukan ada apa sumbangan sangat pun. Setakat bagi idea nak melingkupkan ada lah. Konon sekarang boleh janji macam2. Dulu masa ada kuasa kenapa tak buat?