Friday, August 15, 2008

SIDANG MEDIA SAIFUL BUKHARI AZLAN

Saiful Bukhari dan bapanya, Azlan akan buat sidang media petang ini.

Tidak tahu apa yang akan diperkatakan dalam sidang media itu.

News alert AgendaNews melaporkan sidang media di Hotel Dynasty Kuala Lumpur itu siap dengan projektor LCD. Tidak tahu apa yang hendak "diprojekkan".

Eloklah ikuti News Portal, Agenda Daily.

Sibuk sikit kerana "pusing-pusing" Permatang Pauh.

6 comments:

terubuk jantan said...

dato, dah try ke buah pala n laksa?boleh lawan khadijah kitchen tak?

abe MIE said...

http://pkrpasdap.blogspot.com

dia kata nak bersumpah...biar dia berdebat dengan anwar.. seronok cerita nie.

politik bertambah panas.
panas bukan kerana pasal politik aje. pasal kayu masuk lubang belakang.

lucu pun ada. hairan pun ada.

ANWAR SEKARANG MANA MAU LARI. KALAU KALAU KAT PP, DIA LARI LAIN TEMPAT KOT..

ibrahim yahaya said...

Sdr TJ,

Belum lagi, sibuk pusing-pusing.

Markas dan bendera parti yang bertanding semakin rancak di sana sini. Ada markas yang dibina di sebelah restoran yang pasti akan menguntungkan peniaga di situ. Boleh minum percuma dan bil dihantar kepada markas sebelah.

Ada flet yang "semacam" dikuasai oleh BN di mana ada markas di bina di hadapan flet itu. Ada juga flet yang memperlihatkan penghuninya merelakan markas PKR dibina di hadapan flet mereka. Lain orang, lain pula rasanya. Jangan luar tabii ya.

ibrahim yahaya said...

Sdr Abe Mie,

Hidup ini, adakalanya ada elemen suprise atau terkejut atau perkara yang menghairankan kita. Jangan hairan. Ada orang tidak bercita-cita menjadi Menteri Besar dilantik dalam usia yang muda. Ada orang yang boleh berbahasa Cina dan Tamil serta menjual durian di masa lapang dilantik menjadi Menteri Besar. Ada orang pindah negeri baru dapat jadi Ketua Menteri. Ada orang hampir jadi PM tapi tak jadi. Ini semua ketentuan Allah SWT. Saya pun tak tahu nasib saya. Tapi ada orang kata jangan minta langit tapi jika diberikan tanggungjawab, buatlah yang terbaik. Insaflah.

mat_terab said...

sepatutnya Pak Lah lantik Si Saiful ja jadi calon UMNO lawan Anuar baru ngam tak gitu dato...?

mat_terab said...

"Wartawan: Ke mana hilang selama ini?

Mohd Saiful: Saya bukan menghilangkan diri tetapi mendiamkan diri untk mengumpulkan kekuatan kerana saya telah difitnah, dengan macam-macam, terutamanya sekali oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim. Jadi itulah alasan saya".
dari temubual dengan wartawan saiful kata dia di fitnah macam-macam setahu aku Anuar yang di fitnah meliwat....macam mana dia kata dia pula kena fitnah.........kompius...kompius....